Cyberpunk 2020 2092 (Mars) Szerepjáték a sötét jövőben. Felhőkarcoló-erődjeikből multinacionális cégek irányítják a világot, akaratuknak kibernetizált zsoldosok hada szerez érvényt. A lepusztult városi vadon utcáin Booster-bandák gyilkolnak és fosztogatnak. |
|
| Karakteralkotás (lépésről-lépésre) | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Jose Vasquez Vergara Admin
Hozzászólások száma : 210 Join date : 2010. Jan. 20.
| Tárgy: Karakteralkotás (lépésről-lépésre) Kedd 26 Jan. 2010, 5:23 pm | |
| Karakteralkotás (lépésről-lépésre) 1. Lépés Válassz Nevet (valamint ha gondolod becenevet ahogy az "utcán" ismernek)
Válassz Szerepet („Szakmát”)
- Rocker (Lázadó zenészek, akik zenével és dalszövegeikkel küzdenek a hatóságok ellen) Különleges képességük: Karizmatikus Vezetőkészség
- Médiák (Tudósítók és riporterek, akik a végsőkig elmennek az igazságért) Különleges képességük: Szavahihetőség
- Modell/Színésznő (A sztárvilág arcai) Különleges képességük: Pózolás
- Nomádok (Országutakon kóborló, számkivetettek) Különleges képességük: Család
- Fixerek (Seftesek, csempészek, ügynökök és információ brókerek) Különleges képességük: Seftelés
- Zsaruk (A törvény zord őrei a 21. század utcáin) Különleges képességük: Tekintély
- Cégesek (Ravasz üzletemberek, tőzsdecápák és multimilliomosok) Különleges képességük: Befolyás
- Technikusok (Orvostechnikusok) (Renegát technikusok, orvosok és zugsebészek) Különleges képességük: Berhelés / Orvoslás
- Konzolcowboyok (Kibernetizált adatháborítok, programozók, hackerek) Különleges képességük: Interface
- Szólók (Bér-és hivatásos gyilkosok, testőrök, zsoldosok) Különleges képességük: Harcérzék
- Politikusok (………)Különleges képességük: Karizmatikus VezetőkészségMegjegyzés: van lehetőség ÚJ SZEREPEK GENERÁLÁSÁRA. Válassz kilenc képzettséget (lásd később vagy CP2020 Alapkönyv 45-55 old.) (NE KÜLÖNLEGES KÉPZETTSÉGET) Karrier Képzettségeknek. Ezeknek olyan jártasságoknak kell lenniük, melyek szorosan összefüggenek a karakter „foglalkozásával”, egy Rockernek például semmi szüksége Agysebészetre. Ha ezzel végeztél, válassz vagy találj ki egy Különleges Képességet és keresd meg az oldal STAFF-ját egyeztetés céljából…. | |
| | | Jose Vasquez Vergara Admin
Hozzászólások száma : 210 Join date : 2010. Jan. 20.
| Tárgy: Re: Karakteralkotás (lépésről-lépésre) Szer. 27 Jan. 2010, 1:09 pm | |
| 2. Lépés Származás és Stílus (Hogyan nézel ki és honnan szalajtottak?)
Öltözködés és Személyes stílus
(A Cyberpunkban a ruha teszi az embert. Az állandóan változó divat meghatározó szerepet játszik.) *Alkosd meg a stílusod, vagy válassz az alábbi táblázatból esetleg bízd magad a véletlenre és dobj hármat egy tízoldalú kockával….. Ezek természetesen csak példák a jövő és a fantázia határa korlátlan…..
Dobás | Öltözködés | Hajviselet | Ismertetőjegyek | |
1 | Motoros bőrszerelés | Mohikán-taréj | Tetoválások | |
2 | Farmercuccok | Hosszú és elhanyagolt | Tükröző napszemüveg | |
3 | Céges öltönyök | Rövid és tüskés | Rituális hegek | |
4 | Kezeslábas | Vad és kócos | Szegecses kesztyűk | |
5 | Miniszoknya | Kopasz | Orrkarikák, piercingek | |
6 | Előkelő divatcuccok | Csíkosra vágott | Fülbevalók | |
7 | Álcázó | Festett | Hosszú körmök | |
8 | Normális/Átlagos | Ízléses, rövid | Csizma (esetleg sarkantyúval) | |
9 | Meztelen/Testfestés | Rövid, göndör | Fura kontaktlencsék | |
10 | Szakadt | Hosszú, egyenes szálú | Ujjatlan kesztyűk | |
Nemzetiség
(A Cyberpunk világa multinacionális. Származásod meghatározza az anyanyelvedet, szokásaidat, állampolgárságodat. Válassz vagy dobj magadnak nemzetiséget, azután válassz egyet az utána felsorolt nyelvek közül. Ez lesz az anyanyelved, melyet +8-as szinten beszélsz (a Cyberpunk 10-es skálát használ a viszonyításhoz). Ráadásként automatikusan ismered az utcai szlenget, az angol, francia, német, japán és fél tucat más nyelv univerzális, poliglott keveréket +4-es szinten.) *Az Armegeddon Mars 2092-ben már egy kicsit más a helyzet. A Marson megszűntek a „nagy” nemzetállamok, a multinacionális megacégek kolonizálták a hadisten bolygóját, persze előfordulhatnak kisebb nemzetiségi kolóniák, ám itt már szimplán csak a származásodat határozza meg a nemzetiségedet nem.
1. | Amerikai-Angol (Angol) | |
2. | Afrikai (Bantu, Fante, Kongo, Ashanti, Zulu, Szuahéli) | |
3. | Japán / Koreai (Japán vagy Koreai) | |
4. | Közép-Európai / Szovjet (Bulgár, Orosz, Cseh, Lengyel, Ukrán, Szlovák, Szerb, Magyar) | |
5. | Csendes-Óceáni (Mikronéziai, Tagalog, Polinéziai, Maláj, Szudáni, Indonéziai, Hawai) | |
6. | Kínai / Délkelet-Ázsiai (Burmai, Kanton, Mandarin, Thai, Tibeti, Vietnámi) | |
7. | Amerikai-Fekete (Angol, Blackfolk) | |
8. | Amerikai-Spanyol (Spanyol, Angol) | |
9. | Közép / Dél-Amerikai (Spanyol, Portugál) | |
10. | Európai (Francia, Német, Angol, Spanyol, Olasz, Görög, Dán, Holland, Norvég, Svéd, Finn) |
| |
| | | Jose Vasquez Vergara Admin
Hozzászólások száma : 210 Join date : 2010. Jan. 20.
| Tárgy: Re: Karakteralkotás (lépésről-lépésre) Szer. 27 Jan. 2010, 1:51 pm | |
| 3. Lépés
Motivációk Mitől ketyegsz? Segítesz bajba jutott barátaidon vagy inkább a nagy esélyt hajszolod? Mi a fontos számodra? Válassz vagy dobj (oszloponként külön-külön) esetleg találj ki új kategóriákat és célokat, motivációkat, viselkedési formákat…..
Dobás | Személyiség | Ki számodra a legkedvesebb személy? | Mi a legfontosabb számodra? | Hogyan érzel mások iránt? | Mi a legkedvesebb tárgyad? | |
1 | Félénk és titkolózó | Valamelyik szülőd | Pénz | Semlegesen | Egy fegyver | |
2 | Lázadó, antiszociális, erőszakos | Valamelyik testvéred (ha van) *lásd lent | Becsület | Semlegesen | Egy szerszám | |
3 | Arrogáns, büszke és közönyös | Szerető | Adott szó | Szinte minden embert kedvelsz | Egy ruhadarab | |
4 | Szeszélyes, meggondolatlan és csökönyös | Barát | Tisztesség | Szinte minden embert gyűlőlsz | Egy fénykép | |
5 | Szőrszálhasogató, akadékoskodó, idegeskedő | Saját magad | Tudás | Az emberek eszközök. Használd fel céljaid elérése érdekében, aztán eldobhatod őket | Egy könyv vagy napló | |
6 | Kiegyensúlyozott, komoly | Egy kedvenc állat | Bosszú | Minden ember értékes személyiség | Egy felvétel | |
7 | Szórakozott, felületes | Tanító vagy Mentor | Szeretet | Az emberek elpusztítandó akadályok, ha az utadba állnak | Egy hangszer | |
8 | Meghunyászkodó kétszínű | Közismert személy | Hatalom | Az emberek megbízhatatlanok. Ne függj senkitől | Egy ékszer | |
9 | Intellektuális, zárkozott | Személyes hős | Szórakozás | Nyírjuk ki az összeset, osz’t helyet a csótányoknak | Egy játék | |
10 | Barátságos, nyitott | Nincsen | Barátság | Az emberek csodálatosak | Egy levél |
*(fogadott testvéred bármikor lehet) | |
| | | Jose Vasquez Vergara Admin
Hozzászólások száma : 210 Join date : 2010. Jan. 20.
| Tárgy: Re: Karakteralkotás (lépésről-lépésre) Szer. 27 Jan. 2010, 2:33 pm | |
| 4. Lépés
Ehhez a lépéshez érve szükséged lesz az oldal Adminisztrátoraira vagy Csaposaira jegyezd fel amiket kell és küld el Privát Üzenetben akár többüknek is Karakter Neve + 4.Lépés címzéssel és ők megteszik a szükséges dobásokat (amelyikük előbb ráér az fogja elvégezni a Cyberpunk 2020 Alapkönyv 35 old. valamint 36-39 old. táblázatai alapján)
Családi Háttér Ki vagy és honnan jöttél? Az utcán mindenkinek megvan a maga története és múltja, amivel együtt kell élnie. és a tied??? Családod besorolása válassz vagy dobj vagy találj ki egyéb kategóriát.
Dobás | Család besorolása | |
1 | Vállalati igazgató | |
2 | Vállalati menedzser | |
3 | Vállalati technikus | |
4 | Nomádfalka | |
5 | Kalóz (vízi, Marson sivatagi) | |
6 | Utcai banda | |
7 | Maffiózó | |
8 | Gettó lakó | |
9 | Városi hajléktalan | |
10 | Kupolavárosi | |
A sors véletlenszerűsége itt kideríti, hogy mi történt ha egyáltalán történt valami a szüleiddel valamint, hogy vannak e testvéreid (fogadott testvéred bármikor lehet)
Események Már tudod honnan jöttél (legalábbis a visszaérkező Privát üzenet után tudni fogod) és hogyan nézel ki. Most vessünk egy pillantást azokra a fontosabb eseményekre, amelyek azzá tettek, ami most vagy (leszel). Dobj 2K6+16-ot (K az a KOCKA/DOBÓIDOM. A Cyberpunk hat és tízoldalú dobóidomokat használ a K6 a hatoldalú a D10 a tízoldalú. A 3K6 azt jelenti hogy három (3) hatoldalú kockával kell dobni és összeadni) vagy válassz 16 fölött bármilyen életkort magadnak 32 évesig bezárólag. Minden 16. után betöltött évnél az Adminisztrátor vagy a Csapos dobni fog 1D10-el és összehasonlítja az alábbi táblázattal ami további irányt fog neki adni. A dobások eseményeit feljegyzi és privátban visszaküldi neked amit aztán be kell építs az előtörténetedbe.
Dobás | Események | |
1-3 | Nagy Problémák, Nagy Nyereségek | |
4-6 | Barátok és Ellenségek | |
7-8 | Szerelmi Élet | |
9-10 | Ebben az évben nem történt semmi |
*Példa: Egy 22 éves karakternél 6-szor fog dobni az Adminisztrátor vagy Csapos a fenti táblázatra. Az eseményeket feljegyzi a Család sorsával együtt és visszaküldi neked, hogy beépítsd az előtörténetedbe. | |
| | | Jose Vasquez Vergara Admin
Hozzászólások száma : 210 Join date : 2010. Jan. 20.
| Tárgy: Re: Karakteralkotás (lépésről-lépésre) Szer. 27 Jan. 2010, 7:40 pm | |
| PÉLDA Példa egy NJK-án keresztül a karakteralkotás első 4. lépésére Név: Indira Oquendo Olivárez Becenév: Indi Szerep: Fixer Stílus Öltözködés: Farmercuccok Hajviselet: Hosszú, festett sötét vöröses-lila rasztásítva Ismerető jegyek: zöld cyberoptikák, óriási fejhallgató Nemzetiség: Amerikai-Spanyol Nyelvek: Spanyol ( 8 ) , Utcai Szleng ( 4 ) Motivációk Személyiség: Kiegyensúlyozott Legkedvesebb személy: Szerető Mi a legfontosabb: Tudás Hogyan érzel mások iránt: Semlegesen Legkedvesebb tárgy: Pecsétgyűrű Családi Háttér Kor: 22 év Született: 1998 (Ebből fogjuk tudni, hogy a 2020-as vagy a 2092-es idősíkban szeretnél mozogni)Család Besorolása: Kupolavárosi (Luna kolóniák) *Mikor ezzel elkészült a Játékos az információkat Privát Üzenetben megküldi az Adminisztrátoroknak és a Csaposoknak Indira Oquendo Olivárez+4.Lépés címzéssel.
Valami hasonló választ fogsz kapni:Családi Háttér: Mindkét szülő életben van. A család jelenleg „biztonságban” van. Egy jól védett kupolavárosi cég negyedben cseperedett fel a kis Indi. Három (3) testvére van Indi-nek. Két fiú és egy lánytestvére van. Egy bátyja, egy nővére és egy öccse van. Testvérek viszonya: A Bátyja nem kedveli Indit. A Nővére kedveli Indit. A Öccse kedveli Indit.
Események 17. év: Ebben az évben nem történt semmi. 18. év: Barátok és Ellenségek, Indi Ellenséget szerzett magának (nő) , a Főnöke. Az egész akkor kezdődött amikor Indi főnökének barátja meghalt egy közös holdtúrán „balesetben”. Loren (a főnök) utálja Indit mivel meggyőződése, hogy Indi hibájából halt meg a barátja a „balesetben”. Azóta Loren elkerüli Indit (szerinte egy mocsok alak) , ám ha elgurul a gyógyszere és elégtételt akar venni egy kisseb cég erőforrásaival keserítheti meg Indi életét. 19. év: Barátok és Ellenségek, Indi Barátot szerzett magának (nő) , közös érdeklődési kör alapján jöttek össze. 20. év: Ebben az évben semmi nem történt. 21. év: Barátok és Ellenségek, Indi Barátot szerzett magának (férfi) , mintha az öccse lenne úgy tekint rá. 22. év: Szerelmi Élet, Indi összejött valakivel ám tragikus fordulatot vett a sors iránya, a szeretője egy balesetben meghalt. *A választ megkapva Indi Játékosa elkezdhet gondolkozni, hogyan is illeszti be az előtörténetébe a Sors eseményeit míg ezen gondolkozik tovább léphet az 5.-6. Lépésre (Képességek, Képzettségek részre, esetleg átnézheti a Karrier Képzettségeit Lásd Alapkönyv 44 old. vagy Képességek - Képzettségek topic) háta ezek is adnak még plusz ötleteket ad előtörténethez. | |
| | | Jose Vasquez Vergara Admin
Hozzászólások száma : 210 Join date : 2010. Jan. 20.
| Tárgy: Re: Karakteralkotás (lépésről-lépésre) Csüt. 28 Jan. 2010, 4:11 pm | |
| 5. Lépés
Elosztható Pontok
- Képességekre: 65 Pont - Karriere Képzettségekre: 40 Pont - Felvehető Képzettségekre (Egyéb Képzettségekre) : Intelligencia+Reflex értékű Pont
*Megjegyzés a Felvehető Képzettségekre kapott pontmennyiség nem fordítható Karrier Képzettségekre vagy azok további tuningolására.
Képességek A Cyberpunk karakterenek kilenc Statisztikája van – olyan értékek, amelyek a karakter veleszületett képességeit jellemzik. Ezek a Képességek kettőtől (2) tízig (10) terjedhetnek (az egyes (1) érték nyomorék) , kettő a lehetséges legrosszabb, tíz a létező legjobb, az átlag öt-hat (5-6) körül mozog. Oszd szét a kapott pontokat (65 pont) mind a kilenc Képességed között, aszerint csoportosítva őket, ami szerinted legjobban leírja a karaktered természetes tulajdonságait. Indulásnál egyik statisztika sem lehet négynél (4) kevesebb vagy tíznél (10) több.
*Megjegyzés a induló (természetes) Képességedet a cyberwaerek majd még befolyásolhatják.
A kilenc Képesség (Bővebb leírást lásd a Képességek, Képzettségek topicban vagy a CP2020 Alapkönyv 26-29 old. )
- Intelligencia (INT) - Reflexek (REF) - Hidegvér/Akaraterő (HIDV) - Technikai Képesség (TECH) - Szerencse (SZER) - Vonzerő (VONZ) - Mozgékonyság (MOZG) - Empátia (EMP) - Fizikum (FIZ) KÉPESSÉGEK (65 Pont)
INT [00] | REF [00/00] | TECH [00] | HIDV [00] | |
VONZ [00] | SZER [00/00] | MOZG [00] | FIZ [00] | |
EMP [00/00] | Futás [000] | Ugrás [000] | Emelés [000] | |
§§§§§§ | §§§§§§ | §§§§§§ | §§§§§§ | |
MENTŐ [00] | FM [00] | EMBERIESSÉG [000] | |
§§§§§§ | §§§§§§ | §§§§§§ | §§§§§§ | |
Testrész | Fej[1] | Törzs[2-4] | J.Kar[5] | B.Kar[6] | J.Láb[7-8] | B.Láb[9-10] | |
Páncél SFÉ | [00] | [00] | [00] | [00] | [00] | [00] | |
§§§§§§ | §§§§§§ | §§§§§§ | §§§§§§ | §§§§§§ | §§§§§§ | §§§§§§ | |
HÍRNÉV [00] | ÖSSZES KAPOTT FP [00] | JELENLEGI FP [00] | *Megjegyzés - A Mozgékonyság az a távolság méterben amennyit a karakter 3.2 másodperc (egy harci forduló) alatt képes megtenni. - A Mozgékonyság háromszorosa (3) a FUTÁS! A karakter ennek a távolságnak a háromszorosát képes megtenni 10 másodperc alatt. - A FUTÁS negyede az UGRÁS (FUTÁS/4=UGRÁS) Az UGRÁS nekifutásból értendő! - Az Empátia tízszerese (10) az EMBERSÉG. Minden kibernetikus beültetetés csökkenti ezt az értéket. Az EMBERSÉG lefelé kerekített értéke adja meg az aktuális Empátiát. Alacsony Empátia Pszichózist vagy Kiberpszichózist jelent (3 vagy az alatt). A JÁTÉKOT NEM KEZDHETED 4-NÉL ALACSONYABB EMPÁTIA ÉRTÉKKEL! - A Fizikum Képesség határozza meg a Fizikum Módosítót (FM) és a Halál Elleni Mentőt (MENTŐ) lásd később. - Kód:
-
[b][size=18]KÉPESSÉGEK [i](65 Pont)[/i][/size][/b] [table border="1"] [td]INT [00][/td][td]REF [00/00][/td][td]TECH [00][/td][td]HIDV [00][/td] [tr][/tr] [td]VONZ [00][/td][td]SZER [00/00][/td][td]MOZG [00][/td][td]FIZ [00][/td] [tr][/tr] [td]EMP [00/00][/td][td]Futás [000][/td][td]Ugrás [000][/td][td]Emelés [000][/td] [tr][/tr] [td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td] [tr][/tr] [td]MENTŐ [00][/td][td]FM [00][/td][td]EMBERIESSÉG [000][/td] [tr][/tr] [td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td] [tr][/tr] [td]Testrész[/td][td]Fej[1][/td][td]Törzs[2-4][/td][td]J.Kar[5][/td][td]B.Kar[6][/td][td]J.Láb[7-8][/td][td]B.Láb[9-10][/td] [tr][/tr] [td]Páncél SFÉ[/td][td][00][/td][td][00][/td][td][00][/td][td][00][/td][td][00][/td][td][00][/td] [tr][/tr] [td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td][td]§§§§§§[/td] [tr][/tr] [td]HÍRNÉV [00][/td][td]ÖSSZES KAPOTT FP [00][/td][td]JELENLEGI FP [00][/td] [/table] | |
| | | Jose Vasquez Vergara Admin
Hozzászólások száma : 210 Join date : 2010. Jan. 20.
| Tárgy: Re: Karakteralkotás (lépésről-lépésre) Pént. 29 Jan. 2010, 3:17 pm | |
| 6. Lépés
Karrier Képzettségek: 40 Pont
Karrier Képzettségek (40 Pont) | |
SZÓLÓ | CÉGES | MÉDIA | NOMÁD | |
Kül. Képz.: Harcérzék | Kül. Képz.: Befolyás | Kül. Képz.: Szavahihetőség | Kül. Képz.: Család | |
Éberség/Észlelés | Éberség/Észlelés | Éberség/Észlelés | Éberség/Észlelés | |
Pisztolyok | Emberismeret | Kompozicíókészség | Állóképesség | |
Verekedés vagy Harcművészet | Műveltség | Műveltség | Közelharc | |
Közelharc | Adatbázis kezelés | Meggyőzés/Rábeszélés | Puskák | |
Fegyverismeret | Viselkedés | Emberismeret | Vezetés | |
Puskák | Meggyőzés/Rábeszélés | Viselkedés | Barkácsolás | |
Atlétika | Tőzsdézés | Alvilág ismerete | Túlélés | |
Géppisztolyok | Öltözködés/Divat | Filmezés és fényképezés | Verekedés | |
Lopakodás | Testápolás | Interjú | Atlétika |
Karrier Képzettségek (40 Pont) | |
TECHNIKUS | ORVOSTECHNIKUS | FIXER | ZSARU | |
Kül. Képz.: Berhelés | Kül. Képz.: Orvoslás | Kül. Képz.: Seftelés | Kül. Képz.: Tekintély | |
Éberség/Észlelés | Éberség/Észlelés | Éberség/Észlelés | Éberség/Észlelés | |
Barkácsolás | Barkácsolás | Hamisítás | Pisztolyok | |
Cyber tech | Diagnozis | Pisztolyok | Emberismeret | |
Oktatás | Műveltség | Verekedés | Atlétika | |
Műveltség | Kriog.tartály működtetése | Közelharc | Műveltség | |
Elektronika | Adatbázis kezelés | Zárnyitás | Verekedés | |
Három a következőkből | Gyógyszerészet | Zsebmetszés | Közelharc | |
Fegyverismeret | Zoológia | Meggyőzés/Rábeszélés | Vallatás | |
Biztonságtechnika | Emberismeret | Megfélemlítés | Alvilág ismerete | |
Gyro tech | 00000 | 00000 | 00000 | |
Aero tech | 00000 | 00000 | 00000 |
Karrier Képzettségek (40 Pont) | |
ROCKER | KONZOLCOWBOY | MODELL | POLITIKUS | |
Kül. Képz.: Karizmatikus Vezetőkészség | Kül. Képz.: Interface | Kül. Képz.: Pózolás | Kül. Képz.: Karizmatikus Vezetőkészség | |
Éberség/Észlelés | Éberség/Észlelés | Éberség/Észlelés | Éberség/Észlelés | |
Előadókészség | Barkácsolás | Testápolás | Műveltség | |
Hangszer | Műveltség | Öltözködés és Divat | Öltözködés és Divat | |
Öltözködés és Divat | Rendszerismeret | Műveltség | Kompozíciókészség | |
Kompozíciókészség | Cyber tech | Filmezés és fényképezés | Meggyőzés/Rábeszélés | |
Csábítás | Kompozíciókészség | Csábítás | Szónoklás | |
Meggyőzés/Rábeszélés | Programozás | Meggyőzés/Rábeszélés | Viselkedés | |
Alvilág ismerete | Elektronika | Előadókészség | Történelem | |
Verekedés | Cyberdeck Tervezése | Viselkedés | Adatbázis kezelés |
*Oszd el a 40 pontot a Karrier Képzettségeid között. A Különleges Képességed szintje fogja meghatározni az induló vagyonodat. Mindenki két (2) hónapi fizetésével indul alapból erre még jöhetnek extra pénzek (Nagy Problémák, Nagy Nyereségek) . | |
| | | Jose Vasquez Vergara Admin
Hozzászólások száma : 210 Join date : 2010. Jan. 20.
| Tárgy: Re: Karakteralkotás (lépésről-lépésre) Csüt. 04 Feb. 2010, 3:25 pm | |
| 7. Lépés
Válassz igényed szerint egyéb képzetségeket a Karrier Képzetségeiden túl. Egyéb Képzettségek: INT+REF Pont
Képzettségek | |
KÜLÖNLEGES KÉPZETTSÉGEK | INTELLIGENCIA | REFLEX | TECHNIKA | |
Befolyás (Céges) | Adatbázis Kezelés | Atlétika | Aeró Tech | |
Berhelés (Technikus) | Antropológia | Géppisztolyok | Álcázás | |
Család (Nomád) | Biológia | Harcművészet (választott) | Mechnika | |
Harcérzék (Szóló) | Botanika | Íjászat | AV Tech | |
Interface (Konzolcowboy) | Diagnózis | Kitérés és szabadulás | AG Tech | |
Karizmatikus Vezetőkészség (Rocker, Politikus) | Éberség/Észlelés | Közelharac | Barkácsolás | |
Orvoslás (Orvostechnikus) | Fizika | Lopakodás | Biztonságtechnika | |
Szavahihetőség (Média) | Kémia | Motorbicikli Cyberbringa | Cyberdeck Tervezés | |
Tekintély (Zsaru) | Kompozíciókészség | Munkagép kezelése (választott) | Cyber Tech | |
Seftelés (Fixer) | Könyvelés | Nehzfegyverek | Elektronika | |
Pózolás (Modell, Színésznő) | Követés/Felkutatás | Pilóta (Gyro/helikopterek) | Elsősegély | |
00000 | Matematika | Pilóta (vitorlázók/ballonok) | Fegyverismeret | |
00000 | Műveltség | Pilóta (merevszárnyú) | Fotózás és Filmezés | |
00000 | Nyelvismeret | Pilóta (helyből felszálló/AV) | Gyógyszerészet | |
00000 | Oktatás | Pilóta (Űrhajó) | Gyro Tech | |
00000 | Programozás | Pilóta (AG) | Hamísítás | |
00000 | Rejtőzés/Lerázás | Pisztolyok | Hangszer | |
00000 | Rendszerismeret | Puskák | Kirog.tartály működtetése | |
00000 | Szakértelem | Tánc | Rajzolás vagy Festészet | |
00000 | Szerencsejáték | Vezetés (autó) | Robbantás | |
00000 | Történelem | Vezetés (nehézjármű) | Rádiózás | |
00000 | Tőzsdézés | Vívás | Zárnyítás | |
00000 | Túlélés (választott) | Verekedés | Zsebmetszés | |
00000 | Zoológia | 00000 | Űrhajó Tech | |
Képzettségek | |
EMPÁTIA | AKARATERŐ/HIDEGVÉR | FIZIKUM | VONZERŐ | |
Csábítás | Alvilág ismerete | Állóképesség | Testápolás | |
Előadókészség | Kínzás/Kábítószerek tűrése | Erőfitogtatás | Öltözködés és Divat | |
Emberismeret | Megfélemlítés | Úszás | 00000 | |
Interjú | Szónoklás | 00000 | 00000 | |
Meggyőzés/Rábeszélés | Vallatás | 00000 | 00000 | |
Vezetőkészség | 00000 | 00000 | 00000 | |
Viselkedés | 00000 | 00000 | 00000 | |
A hozzászólást Jose Vasquez Vergara összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. 04 Feb. 2010, 3:55 pm-kor. | |
| | | Jose Vasquez Vergara Admin
Hozzászólások száma : 210 Join date : 2010. Jan. 20.
| Tárgy: Re: Karakteralkotás (lépésről-lépésre) Csüt. 04 Feb. 2010, 3:55 pm | |
| 8. Lépés
Nézd meg mennyi pénzed* van (Alapkönyv 58 oldal) vagy kérdezz rá. Ha akarsz építess be magadnak Cybercuccokat (cyberweare, bioweare Alapkönyv 72-93 oldal) . Fésüld át még egyszer az előtörténetedet, valamint vásárolj felszerelést (Alapkönyv 47-57 oldal) .
*Megjegyzés a „Add el magad egy cégnek” +10.000Eb értékű pénzösszeget nyújtó opció jelenleg nem választható. Kezdetnek inkább Cyberpunkokat szeretnénk látni és nem „Terminátorokat”
Gratulálunk készen állsz a kalandokra. | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Karakteralkotás (lépésről-lépésre) | |
| |
| | | | Karakteralkotás (lépésről-lépésre) | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|